Secretele celor mai de succes magazine online

Daca pana acum crearea unui magazin online era unul dintre cei mai dificili pasi, in 2014 cea mai mare provocare cand vine vorba de e-commerce este depasirea concurentei si castigarea increderii clientilor. Platformele de e-commerce au devenit mult mai usor de utilizat si administrat, ceea ce inseamna ca diferentele dintre un magazin si altul se refera acum doar la usurinta de utilizare si la informatiile puse la dispozitia clientilor.

Exista peste 10 platforme ecommerce foarte populare, dar una dintre cele mai bune solutii de creare magazin online este cs-cart, fiind printre putinele platforme contra cost. Detaliile despre preturile unei astfel de platforme le gasiti aici.

Unul dintre cele mai importante aspecte cand vine vorba de un magazin online este navigarea in site. Majoritatea celor care cumpara online o fac din comoditate sau din lipsa de timp liber, ceea ce inseamna ca un atribut cheie este ca navigarea in meniul site-ului sa fie facila si intuitiva.

Un al doilea aspect de mare importanta cand vine vorba de magazinele online este continutul. Acesta trebuie sa furnizeze toate informatiile de care clientul ar putea avea nevoie. Asta implica detalii tehnice despre produse si descrieri detaliate ale acestora. In plus, continutul de calitate poate sa duca un magazin online pe primele pozitii din Google daca acesta este unic si suficient de amplu.

Daca vrei sa ai un magazin online de calitate, trebuie sa pui la dispozitia clientilor mai multe metode de plata usor de utilizat. Asta inseamna in primul rand sa le pui la dispozitie mijloace de a corecta eventuale greseli in plasarea comenzii sau in achitarea acesteia, sa ceri doar informatiile care sunt strict necesare pentru plata si livrare si sa le reamintesti ca securitatea este pe primul loc.

Desi un magazin online este complex si dezvoltarea lui necesita multe cunostinte, dar si mai mult timp, una dintre cele mai bune metode de a crea si sustine un magazin online este sa lasi clientii sa isi spuna parerile sincere despre produsele tale. Vei observa in timp ca, desi unele produse vor avea opinii negative, din ce in ce mai multi oameni vor folosi magazinul tau pentru ca furnizeaza informatii de incredere si realiste. S-a demonstrat ca opiniile clientilor sunt privite ca fiind de 10 ori mai de incredere decat descrierile produselor, indiferent de cat de complexe si de bine structurate sunt acestea.

 

Nu in ultimul rand, un magazin online trebuie sa aiba imagni de calitate! Indiferent de produsele sau serviciile comercializate, daca magazinul tau nu are imagini reprezentative poti sa-ti iei adio de la clienti si de la profit.